Safee Sali Menjaringkan Gol Pertama Di Liga Super Indonesia

Berita Terkini
Player dari Malaysia Mohd Safee Sali yang berjaya menjaringkan gol pertama dalam Liga Super Indonesia dalam penampilan bersama pasukan barunya Pelita Jaya dan membantu pasukannya mencatat kemenangan ke atas SriWijaya FC 1-0 petang tadi.Tahniah Safee Sali.

Dulu aku tak minat sangat dia ni sebab dia badan kan macam agak besar, aku ingat dia tak laju lah kalau kejar bola tapi lepas dia jadi top scorer dalam Liga AFF Suzuki hari tu baru aku sedar dia bukan calang-calang player. Finishing dia memang terbaik.Dia memang mempunyai bakat semulajadi seorang striker.Tahniah Safee Sali.Teruskan momentum jaringan.


Jom layan video jaringan Safee Sali  petang tadi



Hazwan:Mesti fenomena Safee Sali sedang melanda penyokong-penyokong Pelita Jaya kan?

14 comments :

ku izzati said...

hazwan!!jgn tgk badan je..hihi..comel pe bdn mcm safee tu..

Woofer Storm said...

safee sali terbaik laa..yahoooo

Cik Muda Sae said...

tp kalo m'sia vs indon mcm aritu, nti dia main ngn indon la ye? ehehehehe~ tak tau ngat pasal bola nih....

SyAE SyEa said...

hope dy ta lpe mlysia..haha
amin^^

shida saje said...

tahniah buat safee sali! thumbsup!

Miss Yaty said...

safee sali memang terbaik! kesian plak ramai org baru nmpk kebolehan dia lepas msuk pelita jaya...

dya adriza said...

safee sali mmg best!

HAZWAN17 said...

@ku izzati:
erk comel ke hehe

HAZWAN17 said...

@Woofer Storm:
kebanggaan negara...mantap

HAZWAN17 said...

@Cik Muda Sae:
eh takla..dia pemain import untuk salah satu kelab dekat liga indonesia

HAZWAN17 said...

@SyAE SyEa:
mestilah banyak kenangan kat malaysia ni haha

HAZWAN17 said...

@shida saje:
aik akak minat bola jugak

HAZWAN17 said...

@Miss Yaty:
yang penting gaji masyuk...30k tu

HAZWAN17 said...

@dya adriza:
anak malaysia mmg terbaik