Salam Maal Hijrah 1432 H



Salam semua pembaca, sempena Maal Hijrah yang bakal menjelang, Hazwan.Com ingin mengucapkan Salam Maal Hijrah kepada semua rakan-rakan blogger serta umat Islam di seluruh dunia.Semoga tahun baru yang bakal menjelang akan membawa seribu makna kepada kita semua.Marilah kita berhijrah  untuk menjadi yang lebih baik dari sebelumnya.Renung-renungkan salah satu hadis Nabi Muhammad S.A.W yang bermaksud 
'Barangsiapa yang hari ini dia lebih baik dari semalam, maka dia dari kalangan mereka yang beruntung. Barangsiapa yang hari ini dia sama seperti semalam, maka dia dari kalangan yang rugi. Barangsiapa yang hari ini dia, lebih teruk dari semalam, maka dia di kalangan orang yang celaka'.
Hazwan: Renung-renungkan dan selamat beramal. Azam aku tahun ni? Selesaikan azam-azam tahun lepas yang banyak tertangguh.Anda pulak bagaimana?Lagi satu jangan lupa baca doa akhir dan awal tahun OK

22 comments :

dya adriza said...

azam saya tahun ni, jadi budak baik, x nk nakal cm dolu2 kih3.

salam maal hijrah ^^

Fatin Baharum said...

salam tahun baru !
azam baru cepat :)

ika honey bunny said...

Salam maalhijrah!;)

suffer8zine said...

selamat juga bro!

Terkini : Seluar Dalam Kalis Bom | Fakta Bukan Auta | GIVEAWAY Lumayan

HAZWAN17 said...

@dya adriza:
sebelum ni nakal ke dya hehe...
btw salam maal hijrah

HAZWAN17 said...

@Fatin Baharum:
azam lama pun tersangkut lagi fatin macam mane nk azam baru huhu

HAZWAN17 said...

@ika honey bunny:
salam maal hijrah ika

HAZWAN17 said...

@suffer8zine:
selamat tahun baru bro
semoga tahun ni lebih baik

cik helena said...

salam maal hijrah :)

mazni md said said...

salam maal hijrah..
nak wat wish list boleh kan??

shida saje said...

salam maal hijrah wan =)

Yanie J said...

salam maal hijrah,wan..pe azam tahun baru? :)

Iqin said...

salam maal hijrah hazwan ^^

Aretikz said...

Salam maal hijrah juga ^_^

HAZWAN17 said...

to cikhelena, kak shida, iqin, aretikz:
salam maalhijrah jugak kat korang semua

mazni-boleh jerk nak buat wishlist

yanie-azam tahun ni tunaikan azam tahun lepas yg tertangguh hehe

ieqa said...

Salam Maal Hijrah! :)

SENORITA ZATY said...

salam maal hijrah :)

HAZWAN17 said...

@ieqa:
salam maal hijrah ieqa dan senorita zaty

kai azmier said...

salam maal hijrah dari kai.. =)

HAZWAN17 said...

@kai azmier:
salam maal hijrah kai

Miza Yusof said...

salama maal hijrah :)

HAZWAN17 said...

@Miza Yusof:
salam maal hijrah miza